Facebook Twitter

Onderhoud, wie doet en betaalt wat?

Trivire vindt het belangrijk dat u in een goed onderhouden woning woont. Want wanneer een woning goed onderhouden wordt, blijft ook de kwaliteit van een woning langer goed en ondervindt u als huurder veel meer woongenot. Daarom besteden we als Trivire een groot deel van onze tijd en ons geld aan dit onderhoud. Maar dat neemt niet weg dat niet alleen Trivire, maar ook uzelf, verantwoordelijk bent voor het onderhoud van uw woning.

Wat Trivire precies onderhoudt aan uw woning? En waar het onderhoud voor uw eigen rekening is? Dat leest u in de vernieuwde folder ‘Onderhoud, wie betaalt wat?’

Kies voor gemak met een Serviceabonnement: nu nog voordeliger!
Doet u niet graag kleine onderhoudsklusjes? Of bent u er niet handig in? Dan is het Serviceabonnement voor u misschien de oplossing. Met dit abonnement kiest u namelijk voor gemak, want voor €3,50 per maand komt Trivire het meeste klein dagelijks onderhoud voor u doen. Welke klusjes dit zijn leest u ook in de vernieuwde folder ‘Onderhoud, wie betaalt wat?’.

Leest u de folder dus goed door en heeft u daarna nog vragen? Of wilt u graag een Serviceabonnement afsluiten? Belt u dan even met onze reparatielijn via telefoonnummer 078 633 16 33.