Trivire krijgt nieuwe telefooncentrale

Bij Trivire vinden we het belangrijk dat u zo goed en zo snel mogelijk geholpen wordt. Helaas hebben wij nu nog een telefooncentrale die niet aan deze wensen voldoet. En daarom nemen we op donderdag 12 juli 2018 een nieuwe telefooncentrale in gebruik, die ervoor moet gaan zorgen dat onze bereikbaarheid gaat verbeteren.

Wat merkt u hiervan?

Op donderdag 12 juli 2018 wordt de ‘oude’ telefooncentrale vervangen door de ‘nieuwe’. En dat brengt helaas met zich mee dat we deze ene dag telefonisch minder goed bereikbaar zijn. We gaan ervan uit dat onze bereikbaarheid aan het einde van deze dag weer optimaal is. 

Ook heeft Trivire voortaan nog maar één telefoonnummer: 078 633 16 00. Het nummer van de Reparatielijn (078 633 16 33) verdwijnt. Belt u na 12 juli 2018 toch per ongeluk het nummer van de Reparatielijn? Dan krijgt u een bandje te horen waarop u alsnog wordt verteld dat u voortaan moet bellen met 078 633 16 00.