Facebook Twitter

Reparatie nodig?

Reparatielijn 078 633 16 33
In iedere woning gaat weleens iets kapot. Bel dan onze reparatielijn. Dat geldt ook voor spoedeisende reparaties 's avonds, in het weekend of tijdens feestdagen. U wordt dan automatisch doorverbonden met onze boodschappendienst.

Als het mogelijk is, maken we tijdens uw telefoontje direct een afspraak voor het uitvoeren van de reparatie. Soms is het nodig dat een van onze medewerkers bij u komt kijken wat er aan de hand is. We maken daarvoor met u een afspraak.

Soms schakelen wij een gespecialiseerd bedrijf in. Binnen twee werkdagen neemt dit bedrijf dan contact met u op.

U kunt uw reparatieverzoek ook schriftelijk doen, per post of via email: reparatielijn@trivire.nl.

Direct bellen naar onderhoudsbedrijf
Naar enkele onderhoudsbedrijven kunt u zelf direct bellen. 

Glasbreuk

Alle huurders Trivire     Van Leeuwen Glas 078 619 44 99

Verstopping

Voormalige huurders Progrez        Groeneveld                             078 617 30 59             
Voormalige huurders Interstede 2B-Service 0184 69 32 34
Zie ook uw Huurdersmap.

CV
Heeft uw huurwoning een eigen cv of moederhaard? Bel dan als u geen warmte of warm water heeft direct naar WVC via 0183 502 755.
Zie ook de sticker op uw cv-ketel.

Lift
Storingen aan uw lift kunt u melden via de spreek- luisterverbinding in uw lift. De storingsdienst verhelpt het probleem dan zo snel mogelijk. Heeft uw lift geen spreek- luisterverbinding en wilt u een storing melden, bel dan de reparatielijn: 078 633 16 33.