fileadmin/user_upload/Achtergrond_foto/copyright_mascha_joustra_lestudio35-5894.jpg

Trivire zet zich in voor goede dienstverlening aan iedere klant. Wij horen graag wat u van ons vindt. Als we een compliment verdienen, maar óók als er iets misgaat. Want dan kunnen wij er iets aan doen. Heeft u een klacht over onze dienstverlening, over hoe we met u omgaan of over onduidelijke informatie? Of heeft u een compliment voor ons? Laat het ons weten.

Een compliment voor Trivire

Bent u tevreden over onze dienstverlening? Dan horen wij dat graag van u. U kunt daarvoor dit formulier gebruiken.

Uw klacht melden 

Als u niet tevreden bent over onze dienstverlening, horen wij dat graag. Want alleen dan kunnen wij er iets aan doen. U kunt uw klacht aan ons doorgeven met dit formulier of door te bellen met telefoonnummer 078 633 16 00.

Is er iets kapot in uw woning? Dan noemen wij dat geen klacht, maar een reparatieverzoek. Uw reparatieverzoek kunt u telefonisch doorgeven aan onze reparatielijn via telefoonnummer 078 633 16 33. Of stuur een e-mail naar reparatielijntrivirenl. U kunt ook het online formulier invullen.

Wat doen wij met uw klacht?

U ontvangt binnen enkele dagen  een bevestiging. Wij onderzoeken uw klacht en laten u weten of we het met u eens zijn. Mogelijk nodigen we u uit voor een gesprek. Want: wij komen er graag samen met u uit.

De Geschillencommissie

Bent u het toch niet met ons eens, dan kunt u uw geschil voorleggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie Wonen Zuid-Holland Zuid. Op deze pagina kunt u het reglement van de Geschillencommissie downloaden en vindt u de individuele adviezen die de Geschillencommissie Wonen Zuid-Holland Zuid al eerder aan Trivire heeft gegeven. Meer informatie vindt u ook in onze folder ‘Bent u tevreden? Of juist niet?’