fileadmin/user_upload/Achtergrond_foto/copyright_mascha_joustra_lestudio35-5894.jpg

In iedere woning gaat weleens iets kapot. Belt u dan onze reparatielijn via 078 633 16 33. Dat geldt ook voor spoedeisende reparaties 's avonds, in het weekend of tijdens feestdagen. U wordt dan automatisch doorverbonden met onze boodschappendienst.

Als het mogelijk is, maken we tijdens uw telefoontje direct een afspraak voor het uitvoeren van de reparatie. Soms is het nodig dat een van onze medewerkers bij u komt kijken wat er aan de hand is. We maken daarvoor met u een afspraak.

Soms schakelen wij een gespecialiseerd bedrijf in. Binnen twee werkdagen neemt dit bedrijf dan contact met u op.

U kunt uw reparatieverzoek ook met het online reparatieformulier indienen of per post of via email: reparatielijntrivirenl.

Direct bellen naar een onderhoudsbedrijf

Naar enkele onderhoudsbedrijven kunt u zelf direct bellen. Voor glasbreuk kunt u bellen naar Van Leeuwen Glas (078 619 44 99) en voor rioolverstoppingen belt u naar 2B Services (0184 69 32 34).

                  

    

 

 

 

 

 

CV

Heeft uw huurwoning een eigen cv of moederhaard? Bel dan als u geen warmte of warm water heeft direct naar WVC via 0183 502 755. Zie ook de sticker op uw cv-ketel.

Lift

Storingen aan uw lift kunt u melden via de spreek- luisterverbinding in uw lift. De storingsdienst verhelpt het probleem dan zo snel mogelijk. Heeft uw lift geen spreek- luisterverbinding en wilt u een storing melden, bel dan de reparatielijn: 078 633 16 33.