fileadmin/user_upload/Achtergrond_foto/Herfst_web.jpg

Als huurder moet u zelf zorgen voor het dagelijks onderhoud aan uw woning. Misschien vindt u dat lastig of heeft u daar geen tijd voor. Dan is het Serviceabonnement handig voor u. U betaalt daarvoor normaal gesproken € 3,50 per maand tegelijk met de huur en Trivire voert dan deze onderhoudsklusjes voor u uit. Via de reparatielijn 078 633 16 33 kunt u daarvoor een reparatieverzoek doen.

Let op: Vanaf 1 april 2016 zijn de abonnementskosten tijdelijk verlaagd naar € 0,01. De reden hiervan is dat huurders in de afgelopen jaren niet veel aanspraak hebben gemaakt op hun abonnement. Met als gevolg dat we minder hebben uitgegeven aan reparatiekosten dan dat we aan abonnementsgeld hebben binnengehaald. En daarmee is het bedrag op de rekening voor het Serviceabonnement hoger geworden dan nodig is. Om die reden verlagen wij nu tijdelijk het bedrag voor het Serviceabonnement.

Wilt u een Serviceabonnement afsluiten? Dan tekent u op papier wel nog steeds voor een bedrag van € 3,50, maar wij rekenen dus tijdelijk maar € 0,01 aan u door. Als blijkt dat het bedrag op de rekening waarvan wij de reparaties binnen het Serviceabonnement betalen weer op peil is, kan het zijn dat we uw maandelijkse bijdrage weer verhogen. Dit krijgt u dan uiteraard ruim op tijd van ons te horen.

In onze folder Serviceabonnement vindt u meer informatie. In onze folder Onderhoud, wie betaalt wat? vindt u alle onderhoudswerkzaamheden die onder het Serviceabonnement vallen. Beide folders kunt u op deze pagina downloaden.

Wilt u zich abonneren op het Serviceabonnement? Gebruikt u dan het online aanmeldformulier of gebruik de kaart in de folder 'Serviceabonnement'. U sluit het Serviceabonnement af voor minimaal 1 jaar.

Heeft u al een Serviceabonnement, maar wilt u dit opzeggen? Gebruikt u dan het online opzegformulier.