Reparatieverzoek indienen

Naar enkele onderhoudsbedrijven kunt u zelf bellen om uw reparatieverzoek door te geven:

  • Heeft u glasschade, bel naar Van Leeuwen Glas (078 619 44 99)
  • Heeft u een rioolverstopping, bel naar 2B-Services (0184 69 32 34)
  • Heeft u problemen met uw mechanische ventilatie, bel naar Bevico (088 4009 560)
  • CV: Heeft uw geen verwarming of warm water? Bel naar de Werkendamse Verwarmingscentrale (0183 502 755)

Hier regelt u uw zaken met Trivire snel, eenvoudig en veilig. Met behulp van de knop Mijn Trivire in de bovenbalk is Mijn Trivire vanaf elke pagina toegankelijk.

Om uw reparatieverzoek goed te kunnen verwerken, is het belangrijk dat u alle stappen tot aan het einde toe doorloopt. Als u namelijk een stap overslaat of halverwege terugklikt, wordt uw reparatieverzoek door het systeem geannuleerd.

Als u voor meerdere reparaties een afspraak wilt maken, meld deze dan niet allemaal tegelijk in de toelichting, maar maak er een aparte melding van door op de knop ‘Nog een reparatie melden’  te klikken. Doet u dit niet, dan loopt u het risico dat de monteur te weinig tijd heeft om uw reparaties uit te voeren.

Voor een spoedreparatie kunt u telefonisch contact opnemen met het KCC, telefoonnummer 078 633 16 00. Samen met u zoeken we dan naar een passende oplossing.

Of