Reparatieverzoek

In iedere woning gaat weleens iets kapot. U kunt hiervoor een reparatie indienen. Soms is het nodig dat een van onze medewerkers bij u komt kijken wat er aan de hand is. We maken daarvoor met u een afspraak. Soms schakelen wij een gespecialiseerd bedrijf in. Naar enkele onderhoudsbedrijven kunt u zelf direct bellen.

Veel gevraagd over Reparatieverzoek

Als we een cv-ketel krijgen, mag ik dan mijn boiler houden?

Boilers zijn niet van Trivire. Neemt u contact op met Tempus Eneco-lease via telefoonnummer 088 895 50 00.

De afvoer is verstopt. Bij wie kan ik dit melden?

Dan kunt u contact opnemen met 2B-Services via 0184 69 32 34. Zij maken een afspraak met u.

De algemene toegangsdeur van onze flat is kapot. Wanneer komen jullie dit repareren?

Als een algemene toegangsdeur niet meer open gaat, wordt deze met spoed gerepareerd. Dat gebeurt dezelfde dag nog. Als een algemene toegangsdeur niet meer goed sluit, laten wij de deur binnen twee dagen repareren.

De automatische deuren (drukschakelaar) gaan niet meer open. Wie komt dit repareren?

Als de deuren in uw woongebouw niet meer automatisch open gaan na het drukken op de schakelaar, kunt u hier een reparatieverzoek voor indienen. U kunt uw reparatieverzoek op verschillende manieren bij ons melden:

  • Via onze website. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week;
  • Bellen tussen 8.30 en 16.30 uur op 078 633 16 00;
  • Mailen via wonen@trivire.nl.

Trivire geeft vervolgens een aannemer de opdracht de deuren te repareren.

De deurmat in ons woongebouw is erg vies/kapot, waar meld ik dit?

U kunt uw klacht over de schoonmaak aan ons doorgeven via het online formulier schoonmaak of via telefoonnummer 078 633 16 00. Daarnaast kunt u ook via de website van Trivire bekijken met wie u in de wijk contact op kunt nemen.

De galerij - lift - algemene ruimte(s) van ons woongebouw is/zijn niet goed schoon gemaakt. Wat kan ik doen?

U kunt uw klacht over de schoonmaak aan ons doorgeven via het online formulier schoonmaak of via telefoonnummer 078 633 16 00. Daarnaast kunt u ook via de website van Trivire bekijken met wie u in de wijk contact op kunt nemen.

De klink van de voordeur zit los, kan Trivire dit komen maken?

Als u lid bent van het Serviceabonnement, kunt u een reparatieverzoek indienen bij Trivire.

De monteur is geweest voor een reparatie en ik was niet thuis, wat nu?

De monteur heeft in dat geval een kaartje met contactgegevens bij u achter gelaten. U kunt binnen 5 (werk)dagen contact opnemen om een nieuwe afspraak te maken.

De ramen van mijn woning/gebouw zijn niet goed gewassen. Wat kan ik doen?

U vindt het schoonmaakprogramma in de algemene ruimte van uw woongebouw. Is het schoonmaakbedrijf niet geweest of is er niet volgens afspraak schoon gemaakt? Dan kunt u dit aan ons doorgeven via het online formulier schoonmaak of via 078 633 16 00.

De sloten van het hek bij mijn woongebouw (tuin) zijn kapot. Het hek sluit niet goed meer. Wie komt dit repareren?

U kunt hier een reparatieverzoek voor indienen. Wij komen het slot zo snel mogelijk repareren.

De sluiting van mijn raam is kapot, waardoor mijn raam niet goed sluit. Komen jullie dit repareren?

Als u een Serviceabonnement heeft en het om een houten of aluminium kozijn gaat, komt een allround vakman van Trivire langs voor de reparatie. Gaat het om een kunststof kozijn? Dan wordt u gebeld door een externe aannemer voor een afspraak.

Heeft u geen serviceabonnement? Dan is het repararen van de sluiting van het raam uw verantwoordelijkheid.

De voordeur van mijn woning sluit niet goed, komen jullie dit repareren?

Ja, u kunt hier een reparatieverzoek voor indienen.

Een ruit van mijn woning is kapot gegaan. Bij wie kan ik dit melden?

Ruitschade kunt u direct melden bij Van Leeuwen Glas via telefoonnummer 078 619 44 99.

Er is geplast in de lift, mag ik het schoonmaakbedrijf bellen?

Nee, u kunt dit melden bij de wijkregisseur of het Klant Contact Centrum via 078 633 16 00. De wijkregisseur of de collega van het KCC geeft de opdracht aan het schoonmaakbedrijf.

Er ontbreken sleutels van de raamboompjes. Wat kan ik doen?

Alle sleutels op raamboompjes zijn hetzelfde. U heeft aan 1 sleutel dus genoeg. Is er geen enkele sleutel? Dan kunt u deze bij ons bestellen via een reparatieverzoek.