Serviceabonnement

Als huurder moet u zelf zorgen voor het dagelijks onderhoud aan uw woning. Misschien vindt u dat lastig of heeft u daar geen tijd voor. Dan is het Serviceabonnement handig voor u. U betaalt daarvoor € 0,01 per maand tegelijk met de huur en Trivire voert dan deze onderhoudsklusjes voor u uit. Vanaf 1 januari 2020 gaat het serviceabonnement omhoog naar € 3,15 per maand.

Veel gevraagd over Serviceabonnement

Wat is het Serviceabonnement?

Als huurder moet u zelf zorgen voor het dagelijks onderhoud aan uw woning. Misschien vindt u dat lastig of heeft u daar geen tijd voor. Dan is het Serviceabonnement handig voor u. In de folder Onderhoud, wie betaalt wat? leest u welke reparaties onder het Serviceabonnement vallen.

Vanaf 1 april 2016 zijn de abonnementskosten tijdelijk verlaagd naar € 0,01. Dit heeft te maken met een overschot op de rekening waarvan wij de reparaties binnen het Serviceabonnement betalen. Vanaf 1 januari 2020 gaat het serviceabonnement omhoog naar € 3,15 per maand.

U sluit een Serviceabonnement af door het formulier Serviceabonnement in te vullen.

Wat kost het Serviceabonnement?

Vanaf 1 april 2016 zijn de abonnementskosten tijdelijk verlaagd naar € 0,01. Dit heeft te maken met een overschot op de rekening waarvan wij de reparaties binnen het Serviceabonnement betalen. Vanaf 1 januari 2020 gaat het serviceabonnement weer omhoog naar € 3,15 per maand.

Wat is klein dagelijks onderhoud?

U zorgt voor het klein dagelijks onderhoud. U vervangt bijvoorbeeld het leertje in de kraan, draait schroeven aan en vult de cv-ketel bij. Als u een serviceabonnement heeft, voert Trivire sommige kleine klusjes wel voor u uit.

Hoe sluit ik een Serviceabonnement af?

Gebruik het formulier Serviceabonnement. U sluit het Serviceabonnement af voor minimaal 1 jaar.

Hoe zeg ik het Serviceabonnement op?

Heeft u al een Serviceabonnement, maar wilt u dit opzeggen? Gebruikt u dan het formulier Serviceabonnement.

Kunnen jullie het klein onderhoud voor mij doen?

U bent zelf verantwoordelijk voor het klein onderhoud in uw woning. Denk aan reparaties aan scharnieren of sloten van binnendeuren, het vervangen van een kraan of vastzetten van een stopcontact. Als u lid wordt van het Serviceabonnement doen wij dit in veel gevallen voor u. In de folder Onderhoud, wie betaalt wat? leest u welke reparaties onder het Serviceabonnement vallen.