Bedrijfsruimte

Bent u ondernemer en op zoek naar een winkel, kantoor of bedrijfsruimte? Dan bent u bij Trivire aan het goede adres. Trivire verhuurt namelijk op diverse locaties in Dordrecht, Zwijndrecht en Hendrik-Ido-Ambacht winkels, kantoren en bedrijfsruimten.

Veel gevraagd over Bedrijfsruimte

Verhuurt Trivire ook bedrijfsruimten?

Ja, Trivire verhuurt op diverse locaties in Dordrecht , Zwijndrecht en Hendrik Ido Ambacht bedrijfsruimten, kantoren en winkels. Bijvoorbeeld in de Vleeshouwersstraat en de Voorstraat (Dordste binnenstad). Heeft u interesse in één van onze bedrijfsruimten of wilt u meer weten over ons aanbod? Kijkt u dan onder Aanbod welke ruimten er op dit moment beschikbaar zijn. En wilt u zich meteen inschrijven voor een bedrijfsruimte? Vult u dan het online inschrijfformulier bedrijfsruimte. Ook kunt u contact opnemen met onze collega’s van de afdeling Zakelijk Beheer. Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 078 633 16 00 of via zakelijkbeheer@trivire.nl.

Welke bedrijfsruimten zijn er op dit moment beschikbaar?

Kijk onder Aanbod of neem contact op met de afdeling Zakelijk Beheer. Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 078 633 16 00 of via zakelijkbeheer@trivire.nl.

Hoe kom ik in aanmerking voor een bedrijfsruimte?

Heeft u interesse in één van onze bedrijfsruimten of wilt u meer weten over ons aanbod? Kijkt u dan onder Aanbod welke ruimten er op dit moment beschikbaar zijn. Om voor een bedrijfsruimte in aanmerking te komen moet u in ieder geval ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel.

Wilt u zich meteen inschrijven voor een bedrijfsruimte? Vult u dan het online inschrijfformulier bedrijfsruimte in. Ook kunt u contact opnemen met onze collega’s van de afdeling Zakelijk Beheer. Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 078 633 16 00.

Voor welke doeleinden zijn de bedrijfsruimten geschikt?

Onze bedrijfsruimten zijn voor verschillende doeleinden te gebruiken. Bijvoorbeeld als kantoor, winkel, huisartsenpraktijk, kinderdagverblijf, peuterspeelzaal of recreatieruimte. Wel moet u rekening houden met het bestemmingsplan van de gemeente. Heeft u interesse in één van onze bedrijfsruimten of wilt u meer weten over ons aanbod? Kijkt u dan onder Aanbod welke ruimten er op dit moment beschikbaar zijn. En wilt u zich meteen inschrijven voor een bedrijfsruimte? Vult u dan het online inschrijfformulier bedrijfsruimte in. Ook kunt u contact opnemen met onze collega’s van de afdeling Zakelijk Beheer. Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 078 633 16 00.

Ik heb aanpassingen gedaan in de bedrijfsruimte. Krijg ik daar een vergoeding voor?

Dat is niet vanzelfsprekend. Neemt u hiervoor contact op met de medewerker Zakelijk Beheer. Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 078 633 16 00 of via zakelijkbeheer@trivire.nl.

Ik weet wel iemand die mijn bedrijfsruimte over wil nemen. Kan ik die persoon voordragen?

Neemt u hiervoor contact op met de medewerker Zakelijk Beheer. Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 078 633 16 00 of via zakelijkbeheer@trivire.nl.

Kan ik bij de inspectie aangeven wat ik over wil laten nemen?

Neemt u hiervoor contact op met de medewerker Zakelijk Beheer. Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 078 633 16 00 of via zakelijkbeheer@trivire.nl.

Moet de bedrijfsruimte leeg zijn tijdens de voorinspectie?

Nee, dit is niet nodig. De mutatieopzichter loopt de bedrijfsruimte door en geeft aan hoe u de ruimte moet opleveren. Ook wordt er tijdens de vooropname een afspraak met u gemaakt voor de eindopname. Tijdens de eindopname moet de bedrijfsruimte uiteraard wel leeg zijn.

Ik wil de huur van mijn bedrijfsruimte opzeggen. Wat is mijn opzegtermijn?

Uw opzegtermijn is bij het aangaan van de huurovereenkomst met u afgesproken. U vindt deze dan ook in de huurovereenkomst. Als u de huur van een bedrijfsruimte wilt opzeggen, moet u zich houden aan de in de huurovereenkomst afgesproken opzegtermijn. U kunt de huur schriftelijk opzeggen. Als er meerdere vertegenwoordigers van uw bedrijf zijn, ondertekenen alle vertegenwoordigers de huuropzegging. Vermeld in uw opzegging duidelijk uw contactgegevens. Als u uw huuropzegging per e-mail stuurt, is deze alleen geldig wanneer u een scan van de ondertekende huuropzegging meestuurt.

Uw opzegging kunt u sturen naar:

Trivire Postbus 8008

3301 CA Dordrecht

U kunt uw opzegging natuurlijk ook persoonlijk afgeven bij ons kantoor aan de Callistolaan 2 in Dordrecht.

Welke werkzaamheden moet ik nog uitvoeren voordat ik mijn bedrijfsruimte oplever?

Als u de bedrijfsruimte heeft opgezegd, maken wij een afspraak met u voor een eerste opname van de bedrifsruimte. U hoort dan van de mutatieopzichter wat u eventueel nog moet doen voor de oplevering. Hier wordt een rapport van gemaakt. Trivire kan die eventuele werkzaamheden voor u uitvoeren. In het rapport staat hoeveel dat kost. Onze mutatieopzichter maakt ook een afspraak met u voor de eindopname van de bedrijfsruimte.

Wanneer worden de inspecties gepland na de huuropzegging van mijn bedrijfsruimte?

Er wordt schriftelijk een afspraak voor een vooropname ingepland met de mutatieopzichter. Wanneer dit tijdstip u niet schikt, kunt u uiteraard contact opnemen met ons voor het maken van een andere afspraak. De mutatieopzichter loopt de bedrijfsruimte met u door en geeft aan hoe u de ruimte moet opleveren. De bedrijfsruimte hoeft dan nog niet leeg te zijn. De opzichter maakt tijdens de vooropname een afspraak met u voor de eindopname. Tijdens de eindopname wordt gecontroleerd of u de ruimte volgens afspraak heeft opgeleverd. Ook levert u bij de eindopname de sleutels in bij de mutatieopzichter.

Kan ik de huuropzegging van mijn bedrijfsruimte annuleren?

Dit hangt van de situatie af. Neem hiervoor contact op met de afdeling Zakelijk Beheer van Trivire via telefoonnummer 078 633 16 00 of via zakelijkbeheer@trivire.nl.