Wat is het e-mailadres voor facturen?
Algemeen
Als u als leverancier van Trivire een factuur wilt sturen, kunt u dit doen naar facturen@trivire.nl.
Sinds 11 mei 2022 is het weer mogelijk voor onze huurders om huurzaken online te regelen op onze website. Zoals het melden van een reparatieverzoek of het opzeggen van de huur. Inmiddels kunnen huurders ook weer inloggen op Mijn Trivire. Helaas zijn daar alleen nog niet de documenten in te zien. Lees meer in onze laatste update over de aanval op onze systemen.
Met dit contactformulier kunt u ons een algemene vraag stellen. Wanneer u onderstaande huurzaken wilt regelen kunt u dit doen door direct op de link hieronder te klikken.
Bent u hier niet naar op zoek? Gebruik dan dit contactformulier en klik op Verder.
Als u als leverancier van Trivire een factuur wilt sturen, kunt u dit doen naar facturen@trivire.nl.
Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 8:30 uur tot 16:30 uur. Tijdens openingstijden bent u van harte welkom op ons hoofdkantoor. We vragen u wel om uw bezoek van tevoren bij ons aan te kondigen, zodat de medewerker die u wilt spreken ook daadwerkelijk aanwezig is. Dit doet u door een afspraak te maken via telefoonnummer 078 633 16 00.Voor het afhalen van een extra sleutel moet u altijd eerst een afspraak maken met ons Klantcontactcentrum.