Mijn Trivire voor eerste groep huurders live

In september 2019 wordt Mijn Trivire beschikbaar voor alle huurders van Trivire. In Mijn Trivire regelt u uw zaken met Trivire snel, eenvoudig en veilig. Denk aan het maken van een afspraak voor een reparatie in de woning, het opzeggen van de huur en het aanvragen van een betalingsregeling. Om ervoor te zorgen dat Mijn Trivire vanaf september 2019 voor iedereen goed en prettig werkt, hebben we ruim 400 huurders gevraagd deel te nemen aan een testpanel. Vanaf vandaag kunnen zij thuis via een link en activatiecode inloggen op Mijn Trivire en testen of alles goed werkt. Hun testbevindingen geven ze online aan ons terug.

In september 2019 ontvangen alle huurders een brief met activatiecode waarmee men via de knop Mijn Trivire op de homepage van www.trivire.nl kan inloggen. Iedereen - op huurders van bedrijfsonroerend goed na - kan vanaf dat moment:

  • een afspraak plannen voor een reparatie in de woning; en doorgeven van een reparatie voor de algemene ruimte
  • de huur opzeggen;
  • betaalgegevens bekijken;
  • de huur veilig en snel betalen via iDeal;
  • een betalingsgregeling aanvragen;
  • telefoonnummer, e-mailadres en postadres aanpassen;
  • gegevens bekijken over de woning, zoals het energielabel en de huurprijs;
  • post van Trivire bekijken;
  • indienen verschillende aanvragen, zoals toestemming voor samenwonen of toestemming voor het doen van aanpassingen in de woning.