Regel uw huurzaken simpel en snel op www.trivire.nl

Voortaan regelen huurders van een woning of garage of berging hun huurzaken waar en wanneer zij maar willen via het nieuwe huurdersportaal van Trivire: Mijn Trivire. Zo kan men bijvoorbeeld, wanneer er iets kapot is in de
woning, meteen een afspraak met ons maken om het te laten repareren. Ook de persoonlijke gegevens en de post die men van ons heeft ontvangen. En bij een verhuizing kan men op Mijn Trivire de huur opzeggen. En dat alles 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Hoe werkt het?
Het huurdersportaal is via de knop Mijn Trivire op www.trivire.nl toegankelijk. Om gebruik te kunnen maken van Mijn Trivire moet het e-mailadres van de huurder bij ons bekend zijn. Ook heeft de huurder een activatiecode nodig. Deze ontvangen de huurders waarvan wij een e-mailadres hebben vandaag en morgen automatisch via een brief. Is het e-mailadres niet bij ons bekend? Dan kan via www.trivire.nl/accountaanvragen een activatiecode opgevraagd worden.

Wat is mogelijk in Mijn Trivire?

Huurders kunnen inzien:

  • Huurcontract(en)
  • Huurspecificatie
  • Woningwaardering
  • Persoonlijke gegevens
  • FinanciĆ«le gegevens
  • Huurovereenkomst
  • Contactmomenten die er vanaf oktober 2017 zijn geweest
  • Correspondentie verstuurd na 19 juli 2019 van Trivire aan u

Huurders kunnen regelen:

  • Persoonlijke gegevens wijzigen
  • Afspraak inplannen voor een reparatie
  • Betalen van openstaande facturen
  • Betaalwijze en rekeningnummer wijzigen
  • Opzeggen van de huur
  • Aanvragen van een betalingsregeling