Nieuwe huurders nu ook digitaal bij Trivire

Bij Trivire willen we - waar het kan - steeds meer digitaal in contact staan met onze huurders. Dit is niet alleen snel, maar het bespaart ook een aantal bomen. Daarom kunnen onze nieuwe huurders vanaf oktober 2021 de eerste huurzaken digitaal met ons regelen. Lukt het niet digitaal? Dan regelen we deze zaken persoonlijk met de huurder.

Belangrijke informatie delen

Nieuwe huurders ontvangen voordat zij de huurovereenkomst digitaal ondertekenen, een e-mail met een vragenlijst. Via deze vragenlijst infomeren wij onze nieuwe huurders door te verwijzen naar folders met belangrijke informatie over de verhuring. Zoals het huurreglement en het Trivire Basis Onderhoud (TBO). Daarnaast verwijzen we de huurders naar relevante informatie op andere websites, zoals bijvoorbeeld de belastingdienst voor de huurtoeslag.  

Zaken regelen en doorgeven

Ook kunnen de huurders via de vragenlijst de volgende zaken direct met ons regelen of aan ons doorgeven:

  • De betaalwijze doorgeven
  • Een serviceabonnement afsluiten
  • Namen doorgeven voor op het naamplaatje
  • De eerste huurnota betalen

Wij zijn blij met deze ontwikkeling en de positieve geluiden.