Wij communiceren met respect: dat vinden wij belangrijk!
Bij Trivire willen we van betekenis zijn. En daar hoort volgens ons ook een bepaalde manier van communiceren bij. Namelijk open en respectvol èn in de juiste taal en toon. Of het nu gaat om communicatie per telefoon, brief, e-mail, website of via social media: iedereen die contact opneemt met Trivire wordt op die manier te woord gestaan. Daar zijn onze medewerkers op getraind en daar zijn wij ook op aanspreekbaar. Dus als u ooit iets anders ervaart in het contact met ons, dan horen wij dat heel graag!
Wederzijds respect
Wij verwachten ook van u dat u op een respectvolle manier met ons communiceert. Helaas merken wij dat dit geen vanzelfsprekendheid meer is. Onze medewerkers worden met enige regelmaat onvriendelijk aangesproken, uitgescholden of zelfs bedreigd. Bij al dit gedrag trekken we bij Trivire voortaan een grens. Wij willen iedereen altijd te woord staan en denken graag mee bij vragen of problemen. En wij snappen ook dat emoties soms hoog zitten. Maar wij hebben ook de verantwoordelijkheid om van betekenis te zijn voor onze eigen medewerkers. Op het moment dat communicatie met hen niet meer met respect gebeurt, hebben onze medewerkers het recht om de communicatie te stoppen. Alleen wanneer er weer normale communicatie mogelijk is, herstellen wij het contact.
Samen verder
Wij vinden het erg jammer dat we dit bericht moeten plaatsen. Want als we allemaal handelen vanuit respect voor elkaar, zijn dit soort berichten niet nodig. Laten we dan ook vooral op een positieve manier met elkaar omgaan. Dan komen we samen veel verder.